bloglovin

En lyckad dag

Julafton vart riktigt lyckad, alla håller på med sina klappar eller umgås med varandra. Jag sitter dock med datorn och ser på TV. Tycker att jag vill vila lite utan att andra är här utom jag, datorn, mammas massagestol och TV:n ;)
Men sitter nu samtidigt och lyssnar på Alexandra´s låt till Ronja, älskar den ! Hade varit grymt stolt om jag gjort den :'D SÅ ALEXANDRA, VAR STOLT ! Och jag är väldigt ego och berömmer inte folk mycket så var väldigt stolt över att gjort låten och att fått beröm av mig ;) (Hahah, får mig att låta som vääääldigt ego)
LYSSNA HÄR

Kommentarer
Postat av: * Alexandrapallin

gud vad glad jag blir niklas!!! :D tack så sjukt mycket!! <3 :-*

2010-12-25 @ 19:56:40
URL: http://alexandrapallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0