bloglovin

Har inte haft lust.

Har inte haft någon blogglust eller inspiration nu på senaste men jag har fått lite nytt så nu försöker vi :D
Igår var jag och två kompisar i stan och såg på den senaste Harry Potter. Vet att den är ganska gammal nu men vi bestämde det i fredags och bokade biljetter till igår :) Den var asmegabra enligt mig, och lite sorglig för att en viss varelse dör! HATA JK.ROWLING FÖR DET! Hahah, ville bara få det ur mig ;)
Men idag så har jag varit i skolan även om min hals var snustorr. Blev lite bättre under dan men nu är den torr igen. När jag blir sjuk blir jag väldigt sjuk oftast. I alla fall när jag kom hem så tog jag kameran och tog lite bilder som skall kollas och redigeras innan dom kommer upp här (; Men här har ni ett litet smakprov som inte är redigerat!

Kommentarer
Postat av: * Alexandrapallin

svar: okejj =) hihi :P fin bild =)

2010-12-06 @ 18:39:42
URL: http://ttearsinheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0