bloglovin

Hata blogg.se

Hatar blogg.se just nu! Dom har så simpel design och ful dessutom. Visst min blogg är inte den bäst desigande men jag vet att om jag skulle engagera mig lite nu så hade den blivit bra. Eller bättre ;D Men har inte lust att skriva nu då jag tappar allt jag vill skriva när jag ser designen.
Eller jo en sak skall jag väl skriva, mamma kom hem och hade något bakom ryggen. Sen säger hon "Vänster eller höger" och jag valde höger. Hon sträcker fram en bild och jag ser inte vad det är först. Sen sträcker hon fram vänster och då ser jag vad båda är. Då är det bilder som jag tagit och redigerat som hon skrivit ut på jobbet och plastat in :) Dessa bilder var det:

Kommentarer
Postat av: Elsa | Foto | Musik | Vardag

första bilden var jätte fin :)

2010-12-08 @ 20:58:08
URL: http://elsainwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0