bloglovin

Kört i diket idag

Idag så skulle vi åka till mommo och moffa och mamma, pappa och Alex hade åkt typ 30 minuter innan. Men när vi åker så går det rätt bra, tills i Roma. Vi åker in vid kyrkoparkeringen och Jerry fixar något. Sen åker vi iväg. Jag tittar till vänster (jag satt på höger sida) och sen så kollar jag upp i taket och börjar undra varför slöt vi åka? Sen tittar jag till höger och ser snö uppe på halva rutan. Då hade vi kört i diket, min första kommentar var; Ska vi ringa bärgningsbil?
Men vi hittade någon som hjälpte oss med att skotta fram bilen lite, sen ringde vi mamma och pappa. Pappa, Alex, min mosters pojkvän och min morbror kom i en Jeep. Sen drog dom bara upp bilen. Lite rolig upplevelse, visst hade varit hemskt om något hänt men ingen skadade sig så det var bara roligt enligt mig :)

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

sov sött =)

Glöm ej att följa mig på bloglovin <3

<3 KrAmSiSaR <3

; )

2010-12-26 @ 01:06:18
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: YEEAH BITCH!!

haha:) den e bra:D

gården på tisdag ?

2010-12-27 @ 10:11:39
URL: http://karross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0