bloglovin

OMG!

Jag är med i Veronica Wagners blogg :O Inte bild då men text i alla fall!

Jag vill oxå tacka en trogen läsare, en trogen beundrare. Förra veckan visade jag upp en liten tjej. Nu vill jag tacka en kille! Tack för all support Niklas!!

( facebook idag onsdag)

Niklas Gymnast Forsberg Nej inte riktigt all italienska men nästan all spanska ;) Bara en snabb fråga; Har för mig att du gillar Nightwish - Nemo. Är det sant eller har jag bara fått för mig det?


Veronica Wagner Den är grym.. why?


Niklas Gymnast Forsberg Nej börja undra. Det var en av mina favoritlåtar när jag var yngre och kollade på mina statusar sen i somras, då såg jag något om att min största svenska förebild älskar den låten och om jag minns rätt så har du varit det i ungefär 3 år för mig! :)


Veronica Wagner ‎:-) *Rodanar/ler* Tack å bock..


Niklas Gymnast Forsberg Hahah, tror att nästan alla svenska gymnaster har det faktiskt oavsett kön! :D You´re amaizing :D

Vill du läsa hela inlägget? Klicka HÄR

Kommentarer
Postat av: mathilda

Det hade varit kul om du gick in och röstade på mig till att bli månadens blogg! :D

http://idatallhed.blogg.se/2010/december/dom-tavlande-i-manadens-blogg.html#comment

kram!

2010-12-09 @ 08:29:45
URL: http://thiildasvensson.blogg.se/
Postat av: Elsa | Foto | Musik | Vardag

"Gilla"

2010-12-09 @ 16:22:40
URL: http://elsainwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0