bloglovin

Alla osäkra sjuor...

Alla sjuor som inte är självsäkra är så genomskinliga. Dom typ låtsas vara tuffa genom att springa runt och röka ( typ alla i en viss klass ), dom mobbar varandra för att sänka dom andras självförtroende, spöar ner varandra och massa mer. Tycker det är så uppenbart att dom är osäkra som satan, man märker att dom inte har tillräckligt bra självförtroende eller respekt för att vara sig själva och inte trycka ner andra. Dom kan inte heller respektera varandra utan dom skall alltid vara på varandra och kommentera vilka fel alla gör, stör mig så sjukt mycket på dom ! Önskar alla var lika coola och självsäkra som den här lilla tuffingen ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Och så kan man filma med 500d :D

2010-11-16 @ 18:53:17
Postat av: Alicia♪

Wow i min skola finns det ingenting som mobbning,rasiscm m.m du har 3 varningar, 1.tillsägelse,2.Prata med föräldarna, 3. rektorn. och det finns en 4.de och det är avstägning och förflyttning till annan skola :O Men jag går ju dok i en privatskola :/ Folk röker och sånt här med och det skiter lärarna i men alla här är mest rika snobbar så om deras föräldrar får reda på det är dom doomed xP Well tur jag kom och skakade upp snobbarna lite ;) (inte på ett dåligt sätt! D: )

2010-11-26 @ 00:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0