bloglovin

Klar och lugn

Är klar med min satans bokredovisning om jag får säga så. Det är så satans skönt ha det klart för sig. 1 sak mindre att tänka på. Känner dock att jag kanske inte får jättebra betyg men hoppas på ett VG i all fall för jag har inte haft någon arbetsro utan har haft det väldigt körigt nu.

Jaja, får hoppas på det bästa. Imorgon så skall jag även ha gympa i skolan och franska läxa har jag. Skall bara läsa lite för Barbro och hoppas att det går bra. Har inte hunnit skriva om texten utan får göra det när jag har tid, just det vi musikklassare har aldrig tid. HATA! Nåja nu kommer en bild som ni kommer tycka är skitful bara för det !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0