bloglovin

Ingen update

Har inte uppdaterat något idag för jag har inte haft tid eller något. Vi hade ju festen igår och ingen gissade på överraskningarna (?) men det var fiskedamm och popcornmaskin!

Jaja, vi hade roligt och jag hade inte träffat Jonathan innan (Lovas pojkvän) men han var ju fett schyst jö ;) Men vi satt och bara gjorde massa saker, pratade, åt, spelade kort och lekte några lekar. Sen så slutade det med att vid klockan 3 kanske började vi bädda sängar och någon, jag nämner inga namn(LOVA) typ sov lite då. Men vi hade roligt då med, och vid kansek 5 halv sex vaknar Lova till liv och alla börjar ha roligt som satan då!
Det slutade med att jag och Daniella var vakna tills halv sju och lägger oss då men somnar inte förens klockan 7 halv åtta typ. Sen vaknade jag nio kanske!
     Efter det hände lite skojsiga saker men det orkar jag inte skriva ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0