bloglovin

Min nya blogg :)

Nu skall jag använda den här bloggen istället. Känner det är dags att byta namn nu efter ett tag med det andra namnet.

I alla fall så har vi fått höstlov och imorgon så skall jag vara med Zamira och så ska jag se på Svenska Hollywoodfruar med Maria Montazami. Bara ääääälskar henne. Så sjukt skön människa hittar man bara inte genom att titta ut genom fönstret nej, det behövs leta efter!

Ska dra iväg till affären snart tror jag. Ska köpa något gott till ikväll. Köpte satsumas förut men vill nog ha liiiite glass också. Så sjukt gott det är asså!


Kommentarer
Postat av: Alicia

Tjah niklas! Du borde nog göra ett sista inlägg i din gamla blogg en gång till p.g.a att du har länkat fel till din nya ^^ blogga mera!

2010-10-27 @ 16:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0