bloglovin

Sista lovdagen och phototime

Nu är det sista dagen på lovet och jag har inte mycket att klaga på, lite trött bara men det skall väl inte hindra mig från att ta nya tag här och satsa på allt möjligt.

Det är ju haloween ikväll men vet inte om jag skall göra något speciellt, skall i alla fall ut och fota lite snart. Kameran skall laddas och jag skall byta från shorts till byxor och ta på mig en tjocktröja tror jag. Det är kanske lite små kyligt ute ;)

Skall väl kanske hjälpa Daniella med hennes blogg nu via sms/samtal tills hon inser att jag kan gå in själv och fixa det då jag verkligen inte orkar prata länge och så! Men ska kanske göra en ny design eller i alla fall ny bakgrund eller vad tycker ni? Säg vad ni tycker så att det blir en så bra design som möjligt enligt er och mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0