bloglovin

Life is perfect, fuckin perfect.

Ja sitter och lyssnar på låten "Fuckin perfect", och JA det stavas fuckin och inte fucking ;) Men jaja älskar låten, alla säger att raise your glass är bäst. Visst den är grym men den här slår raise your glass med blåvalslängder! ;)
Jaja bilden är kanske gammal men känner att den är så sjukt grym så den klarar av att vara uppe igen;)

Ja vad har jag gjort nu under tiden jag inte skrivit på bloggen då; JO, tränat, varit med kompisar, tagit det lugnt och varit på PRAOen. Men vi fick sportlov i fredags och det sitter väldigt skönt. Vet inte om jag kommer vila mig i form eller släppa mig loss i form eller vad man nu skall säga ;) Båda hade suttit fint. Kanske om vi hade två veckor lov hade man kunat tagit första veckan med att släppa loss och andra vara hemma och vila.
Vi hade i alla fall en relativt rolig kväll igår här hemma. Vi spelade lite kort och sånt och under dagen hade det hänt annat, (hemlis) (;

Kommentarer
Postat av: Daniella :D

111? :P

2011-02-27 @ 22:47:48
URL: http://fotodaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0