bloglovin

Oufhs.

Nu har jag varit på gården och innan det så tränade jag. Skall inte säga att det gick så otroligt bra, men kom nästan ner i spagat med benet bak i 90°, riktigt vigt enligt mig, okej mina lår är ju ganska sjukligt viga men mina vader, oufhs säger jag bara, det går inte en sekund när jag stretschar då jag inte känner något där. Men jaja, satt upp plintblocket till 5 istället för 4 och jag kör överslag på båda och sidhopp på 6:a men hade ont i knäna och satsbrädan(nya) hade inte kommit än så det är lite svårt med det där. Sen är jag så jävla feg ibland också. Saker jag vet att jag klarar kör jag inte ibland, blir som en spärr bara, läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0