bloglovin

Unfaithful

Älskar den här versionen av Unfaithful!
Sen att hon spelar piano själv under tiden gör det inte alls mycket mer ASGRYMT! Jaja, idag har jag väl inte gjort så mycket har bara varit hemma och tagit det lugnt i stort sett. Men jag åker tidigt imorgon bitti till mormor och morfar och kommer därför kanske inte blogga. Kanske blir något inlägg om jag kan låna internet där ;)
Annars så har jag gjort en liten skojsig del av hemlisen kommer sen när det är klart och jag kan säga det visa på bloggen. Men jag skall nog försöka göra en låt igen. Blir nog unfaithful ;) Men skall försöka lägga upp en egen skriven senare också! Skall gå och spela "vatten-Dam" med alex nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0