bloglovin

When the silent´s stops.

Jag hatar när det har varit tyst och lugnt och sen kommer någon och bara vråååååålar och klappar och iställer för att prata så skriker dom till varandra. Sjukt j*vla irriterande! Har precis blivit utsatt av det -_-! Jag satt i vardagsrummet och helt plötsligt kommer min lillebror in och startar TV:n, vrider upp volymen som bara den, skriker HEJA FBK! FBK, FBK, FBEEEK!!!, och inte minst klappar händerna allt vad han kan!!!
Kan det inte bli liiite värre eller säger jag? Men jo visst. Jerry (Zabinas pojkvän) kommer in och är också färjestadare. Samma sak med han, bara att han inte klappar utan skriker typ 500 gånger värre!!
Jaja, NU KAN det inte bli värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0