bloglovin

Sova

Nu blir det att sova, har halvsovit en liten stund men skall starta svampbob på datan och sen somna till det. Men kollade bilderna på min gamla blogg. F*n va jag gillar dom bilderna, och bloggen. Men blev för mycket till slut, hade ca 300 läsare varje dag och orkade inte hålla det uppe, så det blev att jag ville lämna det för alltid men nej, nu kolla jag bilder och nu kommer ett sommarbildercollage upp. (Nåja bilderna är tagna i somras (; )
Ja, vad tycker ni ? :) själv blir jag riktigt glad

Kommentarer
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: aha :)



superfina bilder

2011-01-10 @ 02:10:55
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Jerry

Söt simo är!!! omg du skall se han nu Niklas, han är visserligen fortfarnde lika störd.. om inte 10 gånger mer.. men jätte fin och söt

2011-01-10 @ 18:03:28
URL: http://jerrywahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0