bloglovin

Just pretend like nothing.

Men jo visst. Jag skall inte få vara glad när jag är det. Jag skall inte få ha energi att göra något när jag har det. Jag skall inte få göra det minsta lilla fel. Men när Du är glad då är jag på en gång en sur idiot om jag har en dålig dag, om jag är trött när du har massor med energi då är jag en tråkig unge. När du gör fel och man kommenterar det så är jag en irriterande idiot som inte har rätt att leva. Ungefär så är min dag när en viss person förstör den! Man får ha lite tålamod när det gäller tonåringar när man är lite äldre men nej du är ju kvar i tonåren eller till och med 5-årsåldern oftast!
.
.
Som ni som läser kanske märker har jag inte haft en bra kväll. DAGEN var okej men inte kvällen den var skit! Funderar på att gå och lägga mig eller i alla fall sitta helt själv inne på mitt rum. Eller då kommer alla undra varför jag sitter där. Är jag ute i vardagsrummet utan att säga något och bara sitta vid datorn kommer det inte vara något fel, då skiter dom bara i en...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0