bloglovin

Praon

Idag så jobbade jag över ca 2 timmar och en kvart på praon så jag kommer få sovmorgon på måndag. PERFEKT! Tiden kommer utnyttjas till studsmatta (om det inte är snö) och bloggdesign. Kanske att fota lite bilder om snön kommit tills dess.
Men det går i alla fall bra på praon och tycker det kommer bli så tråkigt sen när nästa vecka är slut, eller kommer ju ha sjukt mycket bättre ryggmuskler, blir ju helt slut i ryggen av att stå typ HELA dagarna, så om dom ber mig städa något på golvet eller ber mig att göra något som jag kan göra sittandes så gör jag det typ så noggrant som jag bara kan, sjukt skönt att avlasat lite ;)
får bli en bild på kisse ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0